2012. szeptember 5., szerda

Búcsúlevél a fiúnak, kinek sose voltam elég jó...Búcsúlevél a lánytól, ki igazán szeretett...

Nem tudom miért írom le ezeket. De valamiért úgy érzem, ki kell írnom magamból.
Ez lesz az utolsó írásom. Miattad kezdtem el újból az írást, Miattad is hagyom abba. Számtalan, le nem gépelt szösszenet található meg az íróasztalom fiókjában. Talán jobb, hogy nem láthattad őket.

Hittem Benned...bennünk. Bíztam, reménykedtem, hagytam, hogy vezess. Vagy megvezetés? Nézőpont kérdése. 
Nem egy, és nem csupán kettő férfi fordult meg az életemben. Mégis, mind közül, Téged éreztelek a legtökéletesebbnek. Sokan mondták, hogy "nézd már meg...ki ez te?!Lehetne jobb is..." De engem nem érdekelt. Csak Te érdekeltél. Hogy az enyém legyél. Akartalak. Kellettél. Küzdöttem. Mertem. Hittem.
Az elején, mikor még csak ismerkedtünk, tudtam, hogy sokáig az életem része leszel. Tudtam, hogy egy könnyen nem tudlak majd Téged feledni.De nem vettelek komolyan. Macsónak hittelek. És azzá váltál. A tündéri, imádni való srác, akit én megismertem, és megszerettem, eltűnt.Helyette lett egy befelé forduló, egoista valaki, akiben én még láttam a reményt. Szerettelek. Az életemnél is jobban. Eléd helyeztem a dolgokat. Leszartam mindent, leginkább az elveimet, hogy minden megfeleljen. De minél többet adtam,annál többet követeltél, vagy vettél el. Lelkileg jó lecke voltál. 

Az ideg állt közénk. Nem volt nyugalmas életünk, leginkább a múltad miatt. Basztad elengedni. Ezáltal én sem tudtam hogyan kellene Hozzád viszonyulni. Nem tudtam feltétel nélkül bízni Benned, elengedni magam.
Szeretnék visszamenni az időben. 2011.04.12-t akarok írni. Megcsókolnálak ugyanúgy, de nem mondanék igent. Istenem, akkor milyen boldognak tűntél. Hajnus is mondta, mennyire örültél a válaszomnak. De... Nem... Kellett...Volna... Igent... Mondanom... Várni kellett volna. Randizni. Betartani minden szabályt. De siettünk. Én, mert féltem, hogy elvesznek tőlem. Te, mert tudtad mennyire idegesítené az exed. Én voltam a bosszúd eszköze. Remélem segíthettem. Fáj, de nem tudok mit csinálni. Nyelni, mint mindig.
Új életet kezdek. Nem várhatok arra, hogy felépülsz lelki sebeidből, és küzdesz értünk. Mert nem fogsz. Annyit se érek Neked, mint az egyik fél pár zoknid. Eszközöd voltam, barátnőd helyett, hogy bosszút állj a múlton. Biztos megérdemeltem. Valami oka csak van, hogy ezt kaptam.
Csak, hogy tudd, én minden játszadozásod ellenére szerettelek. Volt egy lány, aki igazán, szívből szeretett Téged. Aki mindent feladott Érted. Aki szembeszállt volna mindenkivel. Aki balhézott Miattad suliban, utcán, buszon, a maga kis csendes lényével. Mert szeretett. Annyira szeretett. 

Zárom soraim. Ez nem az én hercegem. Nem az én tündérmesém. 

575 megjegyzés:

  1. Milyen rég írtad ezeket a sorokat. Mennyire másképp gondoltál rám. Búcsúztál végül mégis egymáséi lettünk... 4 év. És míg az elején te voltál végtelenül szerelemes ez az évek során megfordult és én lettem az. Te pedig változtál... Múlt az a rajongás irántam... Múltak a vágyak... Tettél dolgokat... Amik fájtak mégsem szóltam. Minden lényemmel szerettelek... Minden porcikámmal... Nemtudom miért változtál meg... Miért hagytál itt egyedül a sötétben. Te már elmész, itthagysz, elviszed a szivem és üresen hagyod a testem. Nem hiszem el hogy ezekben az írásaidban erősen érzem azt az akarást...mára miért lett ez mind egy kiszáradt kút...egy sivatag... Az életem is az lett nélküled. Nekem te voltál az út ami sose akartam hogy véget érjen. Nemtudom...sokmindent írhatnák még...nemtudom hogy fogod e valaha ezt látni...hogy visszanézel e még nosztalgiázni és megtalálod ezt az írásom... De remélem látni fogod és tudni fogod ez a fiú mennyire odavolt érted. Mert láttam benned valamit amit soha senki. De nem gondoltam hogy kivetkőzöl magadból...hogy aztán ide jussunk. Őszintén kívánom találj olyat aki hozzád való...mert éncsak egy eldobott rongydarab vagyok...egy emlék...ami elhomályosul...
    (Írta a srác aki örökre várja vissza azt a lányt aki nem olyan mint most hanem mint aki volt. Íródott: 2016.06.18)

    VálaszTörlés
  2. Te tettél azzá, ami most vagyok. Pedig én őrülten szerettelek...

    VálaszTörlés
  3. Tudod mit....mindenben igazad van....

    VálaszTörlés
  4. Nem érdemellek már meg :'( Nem érdemlek mégegy esélyt :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindennél jobban szeretlek és örökké szeretni is foglak még ha el is utasítasz és azt mondod, hogy hagyjalak békén. :'( Emlêkszel régen hogy szerettelek? Ez most sebekkel együtt még erősebb. Ha nem lennék eltiltva tőled minden mozzanatodat figyelném és sohasem hagynálak magadra. Szeretlek <3

      Törlés
  5. Egy emlék,amely örökre megmarad....

    VálaszTörlés
  6. Egyszerű lehetne és mégsem az...
    Emléked szívemben örökre megmarad...

    VálaszTörlés
  7. Van akiről ezerszer lemondasz, de mindig visszakerül a képbe. A hónapok peregnek, de egy valamit sosem tudsz elfelejteni... azt, hogy milyen boldoggá tett. Sok minden elmúlik, többek között a harag is, amivel szétváltatok. Reménykedhetsz, hogy idővel tovább lépsz. Majd felbukkan... vissza jön, mert Ő a SORSOD!

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Én nem megjátszom magam. Nem én játszom meg magam. Te! Te játszod a szétszívott nyakaddal hogy boldog vagy miközben rólam áradozol meg arról, hogy el akarsz jegyezni. Nézz már te is magadba. Te is ugyanolyan hibás vagy. Te is tettél ellenem dolgokat. De tedd fel a kérdést magadnak.... Boldog vagy? Nem hiszem. Mert az a valami visszaránt. A gombóc a torkodban. Én... Az emlékek. De akarom is hogy emlékezz. Emlékezz rám... Láss minden fában. Minden házban. Egy virágban. A cicákban. Hogy együtt mit éltünk meg. Emlékezz a szépre. A jóra. Ránk. A lányunkra.

    Én is lázonghatnék hogy többször megcsaltál. De Nem teszem. Én megbocsátottam. Elengedtem minden tüskét. Már csak a hiányod miatt sírok. Mert beismerem. A szívem mêlyén még szeretlek. És foglak is. Még ha nincs már miért.... Soha ki nem törölhető csak elfedhető.

    VálaszTörlés
  10. Csak egyszer... még egyszer... utoljára... :'(

    VálaszTörlés
  11. "De mindennél jobban szeretem. Szerelmes vagyok belé. Ez egy olyan szerelem, ami mindent elsöpör. Nem lehet megmagyarázni, mert annyira túláradó hogy lehetetlen.Lelkem minden egyes része őt akarja. Mintha a küldetésem lenne, hogy mellettem legyen, mert én meg tudom védeni a világ árnyoldalától, boldoggá tudom tenni, és féltem, ha nem vagyok mellette, mert azt érzem nélkülem ezeket az akadályokat nehezen tudja venni."

    VálaszTörlés
  12. https://www.youtube.com/watch?v=gvTiZ2l3w2Y&app=desktop

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. A szeretet ünnepén úgy éreztem ennyit mondhatok...Boldog Békés Karácsonyt!

    VálaszTörlés
  15. Boldog új évet, új életet mindkettőnknek!:)

    VálaszTörlés
  16. ...neked is Boldog Új Èvet! Legyen boldog èleted! :)

    VálaszTörlés
  17. Anya hiányát leszámítva, már az :$ :)

    VálaszTörlés
  18. Válaszok
    1. Némi gúnyt vagy kételkedést érzek a szavaidban... de semmiképp sem jóindulatot.

      Törlés
  19. Egyáltalán nem gúnyból küldtem...őszintèn...bennem nincsenek indulatok...vagy èrzèsek felèd...legyèl boldog...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig ez a sok pont...ismerlek ;)

      Bennem sincs harag...sőt semmi. Boldog szeretnék lenni. Ahogy szeretném, hogy Te is az legyél. :) Megérdemeljük. :)

      Törlés
    2. Már nem írok többet....így se kellett volna...ég veled.

      Törlés
    3. Tudod egyre többször gondolok Rád... na nem úgy, hogy megbántam volna a döntésem. Hanem, hogy mi lehet Veled. Hogy vagy, hogyan boldogulsz az életben? Vajon Te kiheverted e már a lányunk halálát? Ezer meg ezer ilyen butaságon jár az agyam. Ne is figyelj rám, biztos csak unatkozom...

      Törlés
    4. Csak felejts el végre...töröld ezt a blogot is....ne gondolj rám...én nagyon boldog vagyok :) Hidd el én se gondolok rád...hogy mit csinálsz...vagy kivel vagy....nem gondolok..... Én sem bántam meg hidd el hogy már nem vagyok veled...vagy bármire is értetted azt hogy nem bántad meg....többet nem akarok ide írni...

      Törlés
    5. És igen jól boldogulok :) Minden a helyére került. Boldog vagyok :) Halad az üzletem, halad az életem, a jövőm... másról nem hiszem hogy tudni akarsz.

      Törlés
    6. Örülök már annak is, ha fele annyira boldog vagy mint én :)

      Törlés
    7. Te tudom hogy nagyon boldog vagy...örülök:)...

      Törlés
    8. Tudom... :) Mindenki mással boldogabb voltál mint velem... és a jelenlegivel is legyél boldog...

      Törlés
    9. De hidd el én az vagyok :) Megkapok mindent amire mindig is vágytam gyerekként hogy milyen lányt szeretnék...azt a törődést megbecsülést és boldogságot...és nagyon boldog vagyok :)

      Törlés
    10. Sajnálom, hogy tőlem nem kaptad meg ugyanezt. Pedig az elején tényleg azt éreztem ez örökké tart majd.

      De rá kellett jönnünk, mi mással is boldogok tudunk lenni, ha nem boldogabbak. :)

      Törlés
  20. Azt érzem csalódott vagy...

    Fáj ugye? Mindig is fog. Ez már az életünk szerves része. Bármit teszünk. Bárkivel leszünk boldogok... valaha mi együtt voltunk azok. És ezen senki és semmi nem tud változtatni.

    Ég veled is...

    VálaszTörlés
  21. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  22. Így van nagyon jól mondod mással sokkal boldogabb vagyok :)...ez csak egy tévedés volt hogy tényleg te vagy az ami olyan mint a filmekben....tévedtem...mert nem tudtam hogy ki vagy valójában...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azt hittem...de örökké csak akkor tartott volna ha igazán figyelsz rám....de erről már kár beszélni...elmúlt...

      Törlés
  23. Ugyan olyan hibás vagy te is mint én...
    Én még mindig ugyanaz a kislány vagyok aki voltam. Nem változtam cseppet sem csak te álltál hozzám másképp.
    Vicces mikor mondják, hogy mi még leszünk együtt.. és tudom jól, hogy nem. Mert révbe értünk. Mással.

    VálaszTörlés
  24. Nem te teljesen más vagy...nem vagy az aki voltál...és itt rontottam el nem tudtam valójában ki is vagy valójában...és igen mással értünk révbe és SOHA NEM LESZÜNK EGGYÜTT!! :) Én már nem gondolok rád...nem éreznék semmit ha még előttem állnál se... :) Nem hiányzol nekem ellenálhatatlanul...semmi ilyesmit nem érzek :)

    VálaszTörlés
  25. Vagy csupán te tettél ilyenné...mert mindenáron neked akartam megfelelni...

    Hiányoztam én neked bármikor is? Kötve hiszem. Ellenállhatatlanul meg pláne nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiányoztál....igazad van...nem is fogsz...

      Törlés
  26. Valahogy nem ezt érzem amúgy... de mindegy. Már nem számít.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért mit érzel?? Azt hiszed van még köztünk egy kapocs amin keresztül érezzük hogy mennyire hiányzunk a másiknak? Tévedsz...:) Soha többet nem mutatnák egy érzést se feléd mert visszaélnél vele....neked sem hiányzom nem? akkormeg?....

      Törlés
  27. Igazad van. Tévedek.:)

    Nem mutatnál... de lenne mit mutatni ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tévedsz :D :D :D azt hiszed ugyanúgy átverhetsz mint rég? vagy magadhoz édesgetsz aztán belémrúgsz... 1. Sose csalnám meg a párom 2. Semmit nem kell mutatnom mert nincs mit...

      Törlés
    2. Tévedsz :)

      Hasonlóan :) Balázs többet ér annál :)

      Törlés
    3. De nem édesgetnélek már, csak ha biztos lennék a dolgomban, hogy még mindig téged akarlak. De már nem.

      Törlés
  28. Te tévedsz... Bőven megérdemlitek egymást....és nem szeretném tovább bonyolítani a dolgokat...ide soha többet nem írok...

    VálaszTörlés
  29. Ha meg nem akarsz akkor miért nem törlöd ezt az egész blogot?! Minek kell még velem beszlgetned vagy irogatnod...vagy hogy épp rám gondolsz...nem érdekel érted!!! Hagyj végre békén és törölj ki engem magadból...

    VálaszTörlés
  30. Pont te bonyolítottad azzal, hogy eszedbe jutottam Karácsonykor...

    VálaszTörlés
  31. Nem fogsz eszembe jutni soha...ne aggódj....

    VálaszTörlés
  32. És teljesen mindegy mert ha én nem írok te úgyis írtál volna bármikor amikor "eszedbe" jutok...de mostmár hagyjuk az egészet.

    VálaszTörlés
  33. Csak azért mert ennyit írhattam karácsonykor...többet nem fogok ne aggódj...mert nem tartozom neked semmivel....annyival se hogy gondoljak rád...vagy írjak...én kitöröllek...nem létezel számomra...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy mindig is fogunk valamicske érzéseket táplálni. Akár bevalljuk akár nem.


      Na de én nem írok többet. Szia.

      Törlés
    2. ez....nem...igaz...nem fogok soha semmit irántad érezni...semmit....elfelejtem ezt az oldalt...sőt jobb lenne ha törölnéd....szia

      Törlés
    3. Egy bibike vAn. Nem tudom törölni. Szóval bármikor rálelhet Bárki.

      Törlés
  34. Azthiszed még mindig minden rólad szól...hogy te vagy az egyszeri és megismételhetetlen...hogy te vagy a világ közepe...ez nincs már így....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, én egy szerelmes senki vagyok.

      Törlés
    2. Nem tudom Lilla miért esett nekem,én nem írkálok semmi kamufaceről neki rólad pláne nem. Azt se mondanám el neki, hogy mi itt beszélünk. Ha vissza akarnálak szerezni, hidd el nem így tenném. De most értetlenül állok a dolgok előtt, mert semmi közöm nincs ahhoz, hogy ki meg hogy kavarja köztetek a dolgokat.

      Törlés
  35. Figyelj már jó lenne ha Lillának nem irogatnál hülyeségeket meg hogy én mint meg hogy. Arról miért nem beszélsz te meddig csaltál a hátam mögött?? Hagyj békén minket kérlek és ne kezdjük ezt el...nem kapsz vissza soha értsd meg...

    VálaszTörlés
  36. Nem értem miért nem magadból indulsz ki...én elkezdtem a valakidnek is irogatni kivel csaltál nap mint nap??! nem...akkor meg ne kezdjük el ezt már mondtam jó? Mert amint mondtam rólad lehetne beszélni mit műveltél...hagyj békén legalább hagy dolgozzak nyugodtan...sose fogsz minket szétszedni... SOHA!! Akárhogy próbálkozol mi egyre szorosabbra fonjuk a kapcsolatunkat!! Felets el...kérlek...

    VálaszTörlés
  37. Ha meg szimplán unatkozol vagy van valami problémád...akkor állj elém...és úgy mondd hogy mi a bajod...vagy felejts el végre...

    VálaszTörlés
  38. Te hülye vagy. Az mikor volt már? Októberben, novemberben??? Amúgy is te idióta bevédtelek most is, mondtam Lillának, hogy ne az alapján ítéljen el téged, hogy velem mit tettél...Inkább köszönnéd meg bmeg.


    Mi értelme lenne ha a szemedbe mondanám?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy igen. Balázsnak kitálaltál. A lányunkról is.

      Törlés
  39. Semmi értelme nem lenne....hagyjál békén minket...kérlek...éld a te kis életed....ne is gondolj rám csak hagyj...

    VálaszTörlés
  40. Különben is nem értem minek kellett írni neki vagy miért kell felbolygatni a dolgokat? Miért?

    VálaszTörlés
  41. Nem most írtam neki. Hanem még októberben vagy novemberben mikor láttam arra esélyt, hogy mi békülhetünk... arról nem tehetek, hogy most olvasta.

    VálaszTörlés
  42. Kit érdekel? Megérdemlitek egymást...szia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha azt érzem te azt várnád, hogy küzdjek. Hogy adjam fel Balázst. Kósza gondolat csak. mindegy... szia...

      Törlés
    2. ...a legmélyebb gondolataimba se gondolok ilyet....szívem legmélyebb legtitkosabb helyén se ahol senki se tudja mit érzek valójában...és hidd el nem téged érezlek...még ott se...azt akarom hogy elhidd végre...nem érzek...nem akarlak....szia....

      Törlés
    3. Mit érzel valójában? Tehát nem azt érzed amit mutatsz...

      Mindegy. Felejts el kérlek. Ne okozz több fájdalmat. Balázs összeforrasztja a sebeimet... szia

      Törlés
  43. Ki akar fájdalmat okozni? :O Én azt érzem amit mutatok ;) kit érdekel a te életed? Megmondtam én már lezártalak...legyél nagyon boldog...ez a beszélgetés amit itt irkáltunk egésznap egymásnak így is felesleges volt...szia

    VálaszTörlés
  44. Engem csak az a dolog bánt hogy te így meg úgy írod hogy én így meg úgy, de nem gondolkoztál el azon te meddig csaltál engem a hátam mögött....de mondom ezt énmár rég lezártam...csak nézz egy kicsit magadba és légyszives...tudod ezt mondtam neked de úgylátom nem megy :/ Legyél boldog végre...és többet nem írok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el én tudom mennyi fájdalmat okoztam neked és bánom is. Mert ha nincs az akkor még mindig boldogok lennénk együtt. A kislányunk is lassan megszületne.

      Biztos oka volt annak, hogy beszélgettünk egész nap...

      Törlés
    2. Semmi oka nem volt...nem hiányzol vagy ilyesmi....nem is írok többet...

      Törlés
    3. Ok nélkül nem tettük volna...

      Balázs is olvassa ezeket..azt hiszem...

      Törlés
    4. Kit érdekel?...olvassa csak...megmondtam nem érdekelsz már...és nem mondok semmit mert ő se érdekel sőt ő még úgyse...és neki is jobb ha nem foglalkozik velem....és légyszíves ne irkáljunk többet...mert ez engem tényleg nem érdekel...szia

      Törlés
    5. Nem olvassa. De ha rákérdez mi bánt elmondom neki
      Nem veled foglalkozik hanem Velem. Mert ő igazán szeret. Szia

      Törlés
    6. Csak én nem akarom, hogy későn....mindegy szia

      Törlés
    7. Mit későn? :O...figyelj engem már nem veszel rá semmire...nem versz át....tényleg hagyjuk egymást...többet nem írok bármit írsz...szia

      Törlés
    8. Milyen fura hogy ilyesmin gondolkozol. Én csak boldog akarok lenni. Ennyi. Szia

      Törlés
    9. Kajak ha ezt valaki olvassa...simán könyvet ír az egymás iránti érzéseinkről majd szenvedéseinkről... :(

      Törlés
  45. Ja és neked sebek? Te örültél amit tettél velem...aki összeragasztja az én sebeim az Lilla és ő törődik is velem hogy többet sose érezzek olyan kínokat amiket te okoztál...szia

    VálaszTörlés
  46. Nagyon betelt most nálam a pohár. azért mert nálatok nem mennek simán a dolgok és baszottul nem vagytok boldogok, mert te is hamarabb mész félre mintsem ahogy a hűséget ismered, nem kellene minket is belekeverni a szros kis dolgaitokba. Aztán már megy a pletyka, hogy mi szakítottunk Balázzsal, mert a kislány barátnőd dührohamot kap a boltodban és állítólag meg akar verni... gyakorlatilag én mondtam neki, hogy ne veszekedjen veled a múlt miatt. Aztán meg itt bámulunk egymásra Balázzsal,hogy mi a francról beszélnek, mikor mi nagyon jól megvagyunk. Azon kívül,hogy haragszik rám emiatt meg amiatt, hogy beszéltem Veled (mert én őszinte vagyok és elmondom neki) mi boldogok vagyunk, szeretjük egymást. De álljatok már le. Olyan nyugodtság volt eddig. Felejts el te is. Tudom, hogy nem szeretsz. De akkor ne is írogass, meg ne dumáljatok rólunk a Royalban, mert minden visszajön.
    Am is milyen csajháborúról beszélnek? Ujjamat nem mozdítanám már érted. Felnőttem és nem fogokva kislányos játékaitokba belemászni. Balázst nem fogom hagyni, hogy elveszítsem miattatok. Mert szeret úgy, ahogy egy fiú tud szeretni igazán egy lányt. Megbecsül és büszke rám.

    Zárom soraim. Pusz pá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelj már te nagyon okos miről beszélsz? :O Mert nekem meg itt pletykálják hogy te így szakítottál a barátoddal úgy szakítottál meg hogy ott a hetesbe pletykálják hogy én rég ott hagytam Lillát mert már más van. Meg rólad pletykálnak még sok mást de nem érdeke. Csak a szomorú hogy a fél falu minek hisz téged... Nevetséges vagy :D Te foglalkozol a nyomorék barátoddal együtt velem pedig nagyon nem kéne. Be kellene már ezt fejezni mert ez nem igazán tetszik nekem. Meg mi nem vagyunk boldogok? Te hol élsz? Meg én nem ismerem a hűséget...erre most mondtam volna valamit de nem mondom mert már nem akarok veled veszekedni. Én nagyon is boldog vagyok Lillával és én nem csaltam meg soha senkivel és nem is fogom és olyan boldogságot tud nekem adni amit senki más nem tudott nekem adni. Egy igazi nő aki mögött mindenki elbújhat olyan érzéseket ad amit senki nem tudott volna nekem adni. Úgyhogy nemtudom ki kavarja a dolgokat ti vagy más de le lehet állni mert te meg a barátocskád tévedésbe vagytok és foglalkozzatok magatokkal száljatok le rólunk. Nálunk jobban nem is mehetnének a dolgok és mi nagyon boldogok vagyunk képzeld nem veszekszünk nap mint nap mert nincs min és a mi kapcsolatunk felhőtlen!!! Jó lenne ha befejeznétek a velünk való foglalkozást ne kelljen már odamennem....jó? Köszi. Megmondtam nem érdekel a ti életetek és nekem ne mesélgesd a barátocskádat mert ő mégjobban nem érdekel. Én nem akarok vitázni veszekedni mert lezártalak, és ne örülj mert tévedésbe vagy velünk nincsen semmi baj és nemtudom ki kezdte ezt a pletykát de gyorsan állítsa le magát. Ezt a boldogságot ami Lillával van senki még te se fogod a kis barátoddal átélni. Úgyhogy légyszives fejezd ezt be. Légy boldog már mondtam és ne a multaddal foglalkozz. Hanem a jövőddel... Szia.

      Törlés
  47. A pletykákkal ellentétben mi jól megvagyunk. Igaz néha vitázunk miattad és megkért, hogy ne beszélgessek veled, mert csak fájdalmat okozol, és ebben igaza van mert lelkileg kiborulok.
    2. Terjeszt ez a hülye falu olyanokat, hogy agyam eldobom. Hogy te valami szőke csajjal is vagy meg társai. De én megkértem a vendégeimet, hogy ne beszéljenek itt rólad.
    De ha mégegyszer megtudom, hogy te vagy más fogad rám, vagy Lillára esküszöm, hogy hatalmas balhét csapok.

    Szükségem van a nyugalomra. Egy boldog pár kapcsolatra. Idővel egy gyermekre, hogy révbe érjek. Nem kell ez az idegbetegeskedés.


    Neked meg ha bajod van, állj elém. És ne engem titulálj hazugnak mikor te sem vagy jobb. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a Barátocskád csak ne dumáljon bele a mi dolgunkba úgyhogy álljon a sarokba azt halkuljon el. Te csapsz balhét? Hát te csinálod. Tükörbe kellene néha nézni nem csak kifelé beszélni....Nekem nem volt eddig semmi bajom te kelted a feszültséged. Meg neked ne irkáld mire van szükséged a te életed legyél boldog azt csinálsz vele amit akarsz. Legyen is gyermeked mástól bánom is én... én nem idegbetegeskedem csak nem tetszik hogy nem hagytok minket békén és hogy a barátocskád veszi a bátorságot az ugatásra. Mert ha én balhét csapok akkor tényleg balhé lesz. Légyszives fejezzük be ezt jó? Ne írj ide többet nem kell ezt folytatni tovább. Hagyj békén minket boldogságban élni. Szia

      Törlés
  48. Ő ugat? Mi dolgunkba? A barátnője vagyok, te meg csupán az exem. Több joga van neki hozzám, mint Neked.

    Ne is haragudj,de nem én csinálom. Nem tudom kinek áll érdekében egymás ellen úszítani minket, mikor már ti is csak magatokkal foglalkoztok meg mi is csak magunkkal ( azt leszámítva, hogy mi egymással is ugyebár)

    Csak állj le te is akkor. Vagy mond el mit szeretnél....

    VálaszTörlés
  49. Pont Balázs az aki nem akar belefolyni a dolgokba és engem is arra kér, hogy ne beszéljek veled csak vele foglalkozzak. Mert addg míg te meg én nem hagyjuk egymást, nem lesz nyugtunk...

    VálaszTörlés
  50. Nem itt csak te vagy aki nem hagy békén....ezért is kértelek hogy hagyj....jól teszi hogy ezt mondja foglalkozzál csak vele, koncentrálj csak rá, de akkor többet ne írj kérlek...ne zaklass...szia

    VálaszTörlés
  51. Én álljak le? Miét én kezdtem? Persze hogy én a sokadik exed vagyok ezt is tudom...és? Meg kit érdekel hogy több joga van mindenkinek több joga volt hozzád mint nekem....hagyjuk az egészet jó mert tényleg nevetséges ez az egész...én nem szeretnék semmit...inkább én kérdezem meg tőled te mit akarsz hogy még mindig beszélünk egymással? Mert nekünk nem kell beszélgetnünk szerintem...be is fejeztem...szia...

    VálaszTörlés
  52. Szerintem te se ok nélkül beszélsz velem meg valahol én sem. Bár ezt ugyebár úgyse vallanánk be..


    Már ne is haragudj ez a saját blogom és hagy írjak már akkor amikor akarok.

    Hát nem volt több exem mint neked ;) De te magadban a gerendát se, más szemében a szálkát is.

    Neked volt a legtöbb jogod hozzám szerintem mindig is de mindegy.

    VálaszTörlés
  53. Te se ok nèlkül? :O Akkor...mi okod van hogy keresed a társaságom?!.…. Èpp ezaz te vagy aki nem akar szembenèzni azzal amit tett...csak hogy èn rólad sose kellett beszèlni mit tettèp...de tudod jól hogy a miatt már nincs harag bennem...csak...semmi...nincs bennem semmi már.

    VálaszTörlés
  54. Ezt nehezen hiszem el hiszen mindig ezt sérelmezed... én tudom hogy csúnya dolgokat tettem veled amit sajnálok is...


    Ugyanaz amiért te keresed az enyém...

    VálaszTörlés
  55. Èn...Nem keresem a társaságod egyáltalán...semmit se akarok...nincs bennem vágy irántad...ès semmi más...ez volt az utolsó irásom...lègy nagyon boldog...szia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mégis írogatsz édes... te is szia

      Törlés
    2. Tudod a legundorítóbb dolognak tartom, hogy mertél arra fogadni, hogy én januárig kibékülök veled :'( nem vagyok sem kurva, sem senki tárgya, hogy rám merészelj fogadni... itt érzésekről beszélünk bmeg te meg fogadsz rá :@ tudod ezek után ha úgy érezném se mennék vissza... :@

      Törlés
    3. 4 év 9 hónap... azért tudtunk valamit akkor... sajnálom, hogy így alakult... mert szerettelek...de remélem boldogok leszünk :)

      Törlés
  56. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  57. MEGLELTED-E MÁSBAN?

    Csak azt szeretném tudni,
    Végül meglelted-e másban,
    Amit bennem nem találtál meg.
    Jó lenne tudni, hogy
    Meglelted-e másban,
    Amit én nem tudtam megadni.
    Annyira szerettem volna,
    Annyira akartam!
    És az ígéretek, ígéreteket szültek,
    De az akaratom végül mégsem
    Vált a végzettemmé.
    Talán túlságosan akartalak,
    És elindultunk egy úton.
    Elindultam, és azt ígérted,
    Velem leszel, de valami valahol,
    Mégis elcsúszott.
    Talán túlságosan akartalak,
    És az ígéretek, ígéreteket szültek.
    Csak azt szeretném tudni,
    Végül meglelted-e?

    Vincent & Vincent - SZÖSSZENETEK

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne csináld ezt...menj tovább...kérlek....ne gondolkozz ilyeneken...csak legyél boldog...

      Törlés
  58. Szerintem te is sokat agyalsz még... hogy másképp is lehetett volna...

    Mindegy már amúgy se sokáig leszek itt,ne aggódj. Nem kell elviselned.

    VálaszTörlés
  59. Elmèsz? :O Vagyis...amugyse látjuk egymást ès egyáltalán nem zavar hogy itt vagy... Hisz nem is találkozunk....ami jobb is így. Te tudod hogy alakitod az èleted...csak csináld jól... Èn nem agyalok egyáltalán...hisz lezárult számomra ez az egèsz...

    VálaszTörlés
  60. Igen. Ott van az üres lakás Miskolcon. Nem mintha téged annyira érdekelne.

    Én szoktalak látni :) bár direkt nem járok amerre te. Számít neked hogy csinálom? Meglepő.

    VálaszTörlés
  61. Akkor oda tudsz költözni a pároddal. Nem számít hogy csinálod. A te életed én már nem akarok a része lenni...

    VálaszTörlés
  62. Miért hazudsz? Hiába vagyunk boldogok, lelkileg mindig is fontos lesz a másik. Mert szerettük egymást. Bár lehet csak én vagyok érzelmes típus.

    VálaszTörlés
  63. Te vagy érzelmes típus? :D Ez vicces..... nem hazudok...nem vágyok rád...nem akarlak...nem vagy fontos nekem...csak felejts el...én nem érzek irántad...nem szeretlek....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szóval sem mondtam, hogy szeretsz. Van kit szeretned. De azért néha eszedbe juthatnak emlékek. Mint nekem.

      Igen.. főleg mióta meghalt anya. Azóta rengetegszer összetörök. Ha Balázs nem állt volna mellém, már nem élnék... de honnan tudnád én mit érzek? Mi van az én szívemben, lelkemben...

      Törlés
  64. Nem érdekel mit érzel...és többet nem akarok írni...éld csak az életed...engem meg a fiúid vagy akikhez mész nem érdekel...bármit írj én már nem fogok. Költözz össze vele legyél boldog. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Össze is fogok mert szeretem :) és ő hajlandó lépni a közös jövő érdekében :)

      Törlés
    2. És ez kit érdekel? Legyen csak vele közös jövőd...csak aztán pár év múlva nehogy a tükörbe kelljen nézni ;) Szia.

      Törlés
    3. Ezt mire fel? Hogy nem veled? Te nem akartál engem...

      Törlés
  65. Engem már nem érdekel az életed mondtam...nekünk nincs miről beszélni...

    VálaszTörlés
  66. Mi lenne? :D Nem értelek...te írsz folyamatosan...te akarsz tőlem még mindig valamit...vagy rosszul érzem?....

    VálaszTörlés
  67. Nem. Nem akarok semmit. Nem bolygatok fel semmit. Csak visszaolvasgattam...mindegy.

    VálaszTörlés
  68. Válaszok
    1. Én legalább bevallom, hogy néha hiányzol. Hiányoznak a sétáink. De ez a múlt. Kár róla beszélni. Nem írok többet ide. Szia.

      Törlés
    2. Nem hiszem hogy annyira hiányoznák.... meg csak a sétáink?...ne hiányozzak neked...én nem vallok be semmit mert nincs mit bevallanom. Amúgy...csak hiánzok vagy szeretsz még?...de tudod mit nem érdekel...szia

      Törlés
    3. Mindig is foglak némiképp szeretni mert te voltál az első szerelmem. De kár taglalni. Főleg mert nem érdekel. Szia.

      Törlés
    4. :O...de te most mégis mit remélsz? Hogy visszakapsz?...vagy...nemértem...mindegy nem akarom hogy összezavarj.....én tudom kit szeretek....kérlek légy boldog és ne csináld ezt. Szia

      Törlés
    5. Csak akkor tudnálak összezavarni ha még éreznél irántam valamit.

      Szeresd. Szia

      Törlés
    6. Így van...csak akkor...tehát sose tudnál...ha előttem állnál akkor se...többet nem írok.

      Törlés
    7. Úgy érzem te még szeretnéd ezt az egészet. Csak félsz. Ami érthető is. Bár tudom sosem lennél őszinte velem ezzel kapcsolatban.

      Törlés
    8. Nem csak a séták hiányoznak.... De a büszkeség...

      Törlés
    9. Én szeretném? :O Ne haragudj de nem...nem mennék vissza soha hozzád hogy újra csak megalázzam magam. Hogy csak a fájdalmat kapjam hogy kicsinek érezzem magam melletted holott nem is értettem miért is éreztem ezt.... Sokkal határozottabbnak kellett volna veled lenni mert mivel szerelmes voltam sok mindent engedtem te pedig kihasználtad...hogy annyi ember után akikkel voltál vagy összefeküdtél én még hozzád érjek ne haragudj nekem ez nem menne... nincs bennem már harag emiatt...csak...szánakozás vagy nemtudom, inkább semmit se érzek már ezzel kapcsolatban hogy te hány szerencsétlennel voltál meg kiket hülyítesz még, én ebből a körből már kiszálltam mert én szeretve akarok élni....ne haragudj...egykor azt hittem senki se érhet már hozzád...senki se kaphat meg téged...a testedet...senkise simogathat meg úgy ahogy én tettem vagy bármi. Nekem ez nem menne már. El kellene felejtened és nem írogatni hogy ezzel is fenttarts ilyen látszat valamit...nincs értelme. Nem lennék képes rá soha...ez nem büszkeség...egyszerűen nem akarlak....

      Törlés
    10. Ebből a rövid válaszból úgy látom igazam van....pont ezt vártam...szia

      Törlés
    11. Nem. Nincs igazad. Csak nem akarom mégjobban feltépni a sebeimet, a tieidet meg méginkább.
      Én is írhatnám, hogy nem hittem volna, hogy megdugod Dalmát meg Lillát meg Mónihoz járkálsz majd miközben én terhes voltam. De van értelme egymás fejéhez vágni dolgokat? Ez nem vezet megoldásra.... :/

      Viszont én ki merem jelenteni,hogy a 4 együtt töltött évünk után nekem Balázs az első akivel.... míg téged kitudja hányan meg hogyan... ahh nem is érdekel mert felfordul a gyomrom.
      Egyszerűen már belefáradtam a vitába meg úgy mindenbe. Mert tulajdonképpen szarba se veszel.

      Törlés
    12. Ne haragudj én nem feküdtem össze mindenkivel de mondom ez már nem érdekes...míg te egy ilyennel megtetted...Remélem élvezed ;) Te mondod én hánnyal feküdtem össze?...hagyjuk inkább...te feküdsz össze ilyen Balázsfélékkel hát egészségedre. Lillával valami fantasztikus az ágyban és hihetetlen hogy összeillünk....befejeztem veled innentől...jó hancúrozást Balázzsal az ágyban ;) Neked úgy látom mindegy kitől lesz gyereked....de ez már nem az én gondom....és az biztos hogy inenntől nem írok soha többet....befejeztem veled. Foglalkozz Balázskáddal biztos jól megkaptad tőle ami jár ;) Szia.

      Törlés
    13. Téged ez most bánt? Szeretsz még ugye? Csak legalább érezném... Mindegy :/

      Nem mindegy kitől lesz gyerekem... mert olyan mint Annácska nem lesz mégegy :'( legszívesebben visszacsinálnám tudod? :(

      Törlés
    14. Bocsi...de ilyen emberek akik átmentek rajtad....nekem sohase kellenél...csak annál ellenszenvesebb vagy nekem....és itt befejeztem...te tőlem nem fogsz soha érezni semmit...majd azthiszed miközbe másokkal vagy én beléd leszek szerelmes? Tévedésbe vagy. Nekem többet nem tudsz fájdalmat okozni. Befejeztem. Örökre.

      Törlés
    15. Egy szaralak után én nem feküdnék össze veled az biztos...úgyhogy ez volt az utolsó hogy írtam. Éld az életedet és engem meg hagyj végre békén gondolni se akarok rád főleg arra hogy te mit művelsz azzal mert a gyomrom is felfordul...ég veled. Ide biztos nem írok többet.

      Törlés
    16. Tipikus, én nézzek el neked minden botlásodat, de te a büszkeséged nem tennéd félre.

      Törlés
    17. Te is megváltoztál...már nem vagy az a Kandúr akit én szerettem, akihez ragaszkodtam. Akiért megérte küzdeni, és világba imádtam.

      Törlés
    18. A büszkeségem? :O Inkább csak nem vagyok hülye hogy minden hülye után én még veled legyek eggyütt meg úgy is...mert neked lehet könnyű mindenkivel összefeküdni és utána azt hiszed visszatérhetsz a szokásoshoz csak én nem ilyen vagyok. Én nézzem el hogy te ilyen szaralakkal feküdsz le nap mint nap. Te hülye vagy....na itt befejeztem. Én boldog vagyok és te nem fogod ezt szétcseszni nekem soha. Azt csinálsz a te életteddel meg azzal leszel eggyütt meg fekszel össze akivel akarsz de én utánuk hozzád nem nyúlnák az biztos. Szia

      Törlés
    19. Miért te milyen szaralakokkal feküdtél össze? Azt elnéztem az összeset mert az igazán szerelmes ember ilyen...

      Csak az a szaralak, ahogy Te Balázst nevezed, ott volt mikor Te nem! Ott volt mikor meghalt anya, a lányom, és azon járt nap mint nap az agyam, hogy véget vetek az életemnek... te akkor hol voltál? Másba verted a f...d... és ezt sosem bocsátom meg....
      Mindegy...látni sem akarlak... elsírnám magam mint akárhányszor mikor a közeledben voltam...

      Törlés
    20. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    21. Tudod ma megkérdezték miért vesztünk össze... És nem tudtam őszinte választ adni. De én nem haragszom rád már. Őszinte szeretettel gondolok vissza rád. Nyugalommal arra az emberre, akitől a szívem alatt hordtam azt a kis csepp mazsolát. Azt hiszem, megrettentünk akkor. Féltünk az anyai és az apai felelőségektől.
      De büszke voltam rád mindig, ezt tudd. És minden általam intézett kurvázás, sértés ellenére én megbocsátok neked. Elnézem minden bűnöd. Ezt kérem tőled is. Tekints el minden hibámtól és nyissunk tiszta lapot. Hogy ha csak elmegyünk egymás mellett is, de ne haraggal gondoljunk egymásra. Mert valaha mi egy pár voltunk. Egy édes csöppség apukája és anyukája voltunk. Csak aztán elrontottuk. :(

      Törlés
    22. Nem haragszom már rád. Amúgy jött a földhivataltól papírod. Gyere be érte.

      Törlés
    23. Tudom, ráíratták a nevemre a 3 házat. Köszönöm, hogy szóltál. De ma nem tudok bemenni érte, mert dolgozom este 10ig. Mikor leszel bent legközelebb?

      Törlés
    24. 3 házat? Nem az én dolgom de ha a neveden van azt neked kell fenntartani fizetni mert ha nem elviszik. Azt te hogy tudod fenntartani. Tényleg nem az én dolgom. Hétfőn bent vagyok 2 ig.

      Törlés
    25. Örököltem. De szerintem ezt tudod.

      Hétfőn se tudok bemenni. De amint tudok, bemegyek érte. Csak vigyázz nekem rá kérlek.

      Törlés
    26. Semmi közöm hozzá. Miért ne vigyáznék? Nem rám tartozik. Nálam van amíg kell és amikor bejössz érte megkapod.

      Törlés
    27. Vágyódom utánad...lehet kinevetsz... De már azt sem tudom milyen érzés végigsimítani a karodon... Vagy hogy milyen ízű a csókod... Kegyetlenül vágyódom a patis hátad végigsimítása után... De nevess ki nyugodtan. Nem érdekel...

      Törlés
    28. :O Te miről beszélsz? :O Ezt most komolyan mondod? Vágyódsz utánam?....tudod hogy nem akarok már veled lenni...és ne mondj ilyet kérlek...ezt te se gondolod komolyan.

      Törlés
    29. Hát pedig annyira komoly, hogy tegnap beszélgettem Balázzsal is erről. Hogy nem tudlak kiverni a fejemből.

      Törlés
    30. De neked ott van ő és ez így van jól. Verj ki a fejedből és ne gondolj ilyenekre. Semmi értelme. Nem vágyhatsz rám... Ennek nincs semmi értelme. Felejts el kérlek.

      Törlés
    31. Az érzelmeknek nem lehet parancsolni. Kinevethetsz. Lenézhetsz. Bánthatsz érte. De én legalább be merem ismerni. Ahogy azt is, hogy hibáztam.

      Törlés
    32. Én nem nevetlek ki érte. De ezek az érzések egyszer majd elmúlnak. És én csak egy emlék maradok. Sőt azt szeretném hogy még az se legyek hogy nyugodtan tudj új életet kezdeni. Azt meg már sokszor eljátszottad hogy hibáztál...ezt a részét hagyjuk. Ne menjünk bele kérlek. Tényleg törölj ki magadból.

      Törlés
    33. Azt hiszed ez könnyű? Lassan belebolondulok ebbe az egészbe. Hogy kellesz és nem tehetek érted semmit. Mindegy. Én bajom.

      Törlés
    34. De hogy érted hogy kellek? :O Miért kellek még? Szeretsz? De miért? Miért nem tudsz kitörölni. Csak egy srác vagyok a sok közül ezt sulykold magadba. És aztán elfelejtesz. Miért bolondulnál bele mikor te boldog kapcsolatban vagy? Nem értelek...

      Törlés
    35. Mondtam, hogy mindig is foglak. Ezt nem lehet belőlem kitörölni.
      Te vagy boldog kapcsolatban... Én agyalok éd nem tudok boldog lenni.

      Törlés
    36. De min agyalsz? Van egy helyes, jóképű szerelmed. Akit szeretsz. Gondolom minden téren tökéletes vele. Akkor meg ő kell neked nincsen semmi gond. És kívánom hogy ez így is maradjon és boldog legyél vele :)

      Törlés
    37. Akkora egy idióta vagy... Én kiöntöm szívem, lelkem legmélyét, te meg gúnyolódsz. :'(

      Törlés
    38. Egyáltalán nem gúnyolódok :O Én értem amit mondasz....csak ez..hihetetlen vagy nemtudom...és kérlek ne gondold ezt komolyan.

      Törlés
    39. Én...már nem érzek ilyeneket... Mert boldog vagyok hogy azért szeret Lilla aki vagyok. És mellette nem érzem kicsinek magam hanem egyenlőek vagyunk a kapcsolatunkban. Te most azthiszed hogy visszaszaladok hozzád mert ezeket elmondod? Vissza mennék a bizonytalanságba? A boldogtalanságba? Egy olyan lányhoz akinek máshoz is volt köze? Ne haragudj...és tényleg ebbe ne menjünk bele és felejtsd el ezt a témát kérlek. Gyere be a leveledért ha gondolod és utána végleg felejts el.

      Törlés
    40. Nem tudok mit tenni ellene. Próbáltam felejteni Balázzsal. De egyszerűen nem megy. Össze vagyok teljesen zuhanva. Nem megy ez nekem. Tudom nem most kellene. És vedd úgy, hogy nem mondtam semmit :( Sajnálom :(

      Törlés
    41. Felejts el kérlek. És ne menjünk bele ebbe.

      Törlés
    42. De nem érted, hogy nem tudlak? :(

      Törlés
    43. De nem lehetünk eggyütt értsd meg... Hozzám már nem lehet közöd...nem érhetsz már sehogy se hozzám semmilyen kapcsolatba nem lehetünk és nem is akarok lenni értsd meg. Ha szeretsz elengedsz....

      Törlés
    44. Őszintén remélem hogy boldog leszel. De annak is kéne lenned hisz megláttad Balázsba jót. Ezt tartsd szem előtt és boldog leszel ahogy én is az vagyok :)

      Törlés
    45. Balázsnak leginkább hálás vagyok. Mellettem van most is, holott tudja mit meg hogy érzek. Másrészt az öngyilkosság gondolata kerülgetett, mikor mellém állt és felkarolt. Nélküle már nem lennék. Türelmes és megértő, bár nagyon szerelmes belém. Csak hát ugye én vagyok bizonytalan... :(

      Törlés
    46. Ne legyél az....de engem nem érdekel ő mit csinált veled vagy hogy szerelmes beléd meg hogy van melletted. Én nem lennék veled hogy megint az az ideges valaki legyek hogy állandóan azon idegeskedjek mi van veled... mert nem bíztam már benned. Most pedig kiegyensúlyozott vagyok és higgadt fejjel tudok gondolkodni. Szeresd őt és legyél vele boldog mert nekem nem kellessz... őutána meg főleg... Csak hagyjuk ezt és ne hozd fel újra meg újra.

      Törlés
    47. Hmm ...mindegy. Bocsánat, hogy leírtam. Megkeményedek ígérem.

      Törlés
    48. Megérdemel téged...megérdemlitek egymást...csak azért vele ne azt csináld mint velem. Vagy még mindig az van hogy vele vagy de kokóval fekszel az este le? De mindegy ez tudod nem az én dolgom. Nem kérdeztem semmit mert nem is érdekel. Gyere majd a leveledért mikor tudsz. Pont.

      Törlés
    49. Ne kérj bocsánatot. Csak tudd hogy sajnos semmi esély nincs rá hogy mi újra eggyütt ahhoz túl sok fájdalmat okoztál. Felejts el mintha nem léteztem volna és ennyi. Megérdemel téged meg hogy vele tervezd az életed...vagy ahogy te akarod alakítani. De én már nem leszek és nem is akarok benne lenni tehetsz bármit...semmi értelme.

      Törlés
    50. Elhozom majd a levelem. És többet nem akarok veled beszélni. Szia.

      Törlés
    51. Eddig se beszélgettünk...te keresel engem...és ezt szeretném ha végre befejeznéd és kitörölnél magadból....én eddig se zaklattalak te keresel. Ma is elhozhatod mert otthon vagyok bár oda nem akarom hogy gyere... Majd inkább az üzletben.

      Törlés
    52. Majd akkor az üzletbe bejössz érte. Ennyi.

      Törlés
    53. Tudod kurva szar, hogy mindenki veled ércelődik. És senki nincs tekintettel az érzéseimre. Már rosszul vagyok, összeszorul a gyomrom ha rólad van szó. És legszívesebben sírnék. De nem tehetem. Nem adhatom meg nekik ezt az örömöt.
      Valószínűleg szőke leszek megint. És elérhetetlen.

      Törlés
    54. Ezt hogy érted hogy rajtam ércelődnek? Meg elérhetetlen leszel? Ha ott van Balázs akkor kinek kell hogy elérjen? Én nem akarlak...

      Törlés
    55. Az a te döntésed hogy szőke leszel...

      Törlés
    56. Hát mindig szívják veled a vérem.... Vagy a Royallal...

      Senkinek. Talán jobb lesz nekem egyedül.

      Az leszek. Megint.

      Törlés
    57. De mi most te ott akarod hagyni Balázst? Vagy nem értelek. Legyél vele boldog. Vele tervezzél...vagy olyannal akivel tudsz majd tervezni mert megtudja adni azt a biztonságot és stabil kapcsolatot amit kell.

      Törlés
    58. Ha neked egyáltalán stabil kapcsolat kell és nem félremenni akarsz....

      Törlés
    59. Stabil kapcsolatot szeretnék. Kisbabát. Családot. Azt hittem ezt majd tőled kapom meg. De csalódnom kellett.

      Törlés
    60. Meg ezeket amiket mondasz megkapod majd Balázstól nem? Akkor meg? Nemértem miért mondod ezeket?!

      Törlés
    61. Te teljesen hülye vagy...

      Törlés
  69. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  70. Megváltoztam igen. Felnyílt a szemem hogy ne hagyjam tönkretenni magam hogy boldog legyek olyan mellett aki szeret igazán aki hűséges akinél nem aggódom hogy hol van mit csinál vagy kivel csal meg mert ő is azt érzi amit én hogy feltétel nélkül hűek vagyunk egyáshoz. Nem. Itt te nem vagy az a lány aki voltál. Egy könnyűvérű kis fruska lettél...aki miután már kinéz valahogy mindenkinek odadobta magát...én sokszor mondtam nézz egy kicsit a tükörbe mert még mindig nem sikerült... Remélem minnél hamarabb elköltözöl innenn azzal akivel akarsz szia.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Az ember sok mindentől fél életében; hogy kudarcot vall, hogy nem szeretik, hogy elhagyják, hogy elveszít mindenkit, aki fontos számára. De tudod én, mitől félek igazán? Attól, hogy késő lesz. Az én félelmem benne foglaltatik egyetlen, rövid szóban: késő...
      S, ez a jelentéktelennek tűnő szavacska, amíg nem érezzük, észre se vesszük, mekkora darabot ragadott el magának az életünkből...
      Annyi minden van még, amit el kellene mondanunk, amit meg kellene tennünk, át kellene élnünk, még annyi pillanat várna ránk, amikor elakadhatna a lélegzetünk! Mégis hányszor és hányszor hagyjuk tovaszállni tétlenül...
      Nem akarom megbánni évek múlva, hogy a Világ itt feküdt a lábaim előtt, de én nem mertem felfedezni, nem mertem kockáztatni, kimondani, amit gondolok, nem mertem önmagam lenni, vagy szeretni! Hogy nem mertem élni. Mert elveszíthetek mindent és mindenkit, állhatok egyedül a Világ közepén egyetlen porszemként, hiszem, hogy nem a veszteség fog a legjobban fájni! Nem. Az fog fájni, de nagyon, amit elmulasztottam.
      A tehetetlenség, hogy nem áll hatalmamban visszaforgatni az idő kerekét, hogy jóvá tegyem, bepótoljam.
      És azokat a kimondatlan szavakat, kézfogás nélkül végződő vitákat, ölelés nélküli visz látokat, azokat az elmulasztott pillanatokat soha nem kapom vissza már! Soha..."

      (Manna OWell)

      Törlés
    2. Tegnap este arra sétálgattam feléd... jól esett volna egy beszélgetés... aztán rájöttem így este 11-éjfél körül, hogy biztos alszol már...és az is biztos, hogy nem vagy kíváncsi rám... nem is tudom minek írom le...talán nem is olvasod...lehet az lenne a legjobb...

      Törlés
  71. Ez nem igaz. És tudod mit? Meg fogom neked mutatni, hogy óriási tévedésben vagy! Csak akkor majd ne gyere, hogy te nem úgy gondoltad...
    Többre fogom vinni az életben, mint gondolnád.. mert Te csak azt hangoztattad mindig, hogy hálásnak kell lennem, hogy pénzes vagy és kihoztál a szarból... csak te soha nem nézted, hogy ha a híd alatt lettél volna én akkor is szerettelek volna. De mindegy...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod néha azon járt a kis buksim, hogy ha gyerekem lesz, a lelkem mélyén csak melletted tudnám boldogan felnevelni. Mert ha arra gondoltam, hogy mással, gombóc nőtt a torkomban...

      Mostanság nem gondolok ilyesmire. Összezavarnám a lelki világom. De én Lillának is elmondtam, hogy első szerelmemként mindig is foglak szeretni. De ez van. Külön út. Külön élet.szia

      Törlés
  72. Egy kérésem van. Az elkövetkezendő 1 hétben várok egy választ valahonnan. Csak gondolj rám...hogy sikerüljön. Nagy álmom válna valóra. Tudom, hogy nem érdekel... de szeretnék büszke lenni magamra.. hogy igen is hatalmas lépést tettem meg magamért. Csak szurkolj kérlek. Sokat jelentene. Köszönöm.

    VálaszTörlés