2012. augusztus 15., szerda

Változás

Változok én is...Mert kell, muszáj, elvárják. Meg aztán nekem se árt. Azt hittem, ha változok, erősebb leszek, keményebb...de maradtam ugyanaz az önbizalom hiányos fruska mint voltam. Hittem a változásban...hittem, hogy menni fog...lehet kivül észlelhető változás, de a bensőm ugyanaz. Éget, lázad, mar...kilátástalan helyzet...
Mint a libikóka...egyszer fent, máskor lent....De azt hiszem most az egyik végén egy duci gyerek ül, mert igencsak sokszor van lent a léc...Csak szenvedek...Nem csak a magánéletem egy nagy nulla.Örökké csődöt mondok. Mindig, minden szituban...Pedig én igyekszem tényleg...Alkalmazkodok...Próbálok nyitott lenni...de félek. Nem akarom többé hogy kihasználjanak...bántsanak...megtapossanak...összetörjenek...
De én, én akarok lenni...szendén, hülyén, barnán, butácskán, szipogósan, ártatlanul, szószátyárul, nevetősen kislány....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése