2012. augusztus 8., szerda

ennyi...

Szeretsz??!! Akkor mért szakítottál?! Miért játszod a menő srácot aki csak egyet csentit és már az első csaj a karjaiba hever.. Ha szeretsz akkor mért léptél túl rajtam ilyen hamar?! Miért én vagyok a rossz ,én csak tovább akarok lépni.. Még ha fáj is jusson az eszedbe én is szeretlek,de ezt a fájdalmat elviselni nem lehet.A magány ami belülről torkomra teszi karjait.. Amivel éjszaka szorosan átölel és olyan mintha belülről folytana meg valami..De ez csak a hiányod..De neked ilyen nincs.Nem fogod sose érezni,ha fáj. Lehet hogy boldognak tűnök,de belül nekem is fájhat..Azért mert nem mutatom,nekem is vannak érzéseim. Eltakarom ha fáj,mert úgyse fogod megérteni..Sírhatok éjszakákat már visszakapni nem foglak.. De ha majd neked lesz rossz..emlékezz arra,hogy nekem milyen volt és hogy volt egy lány aki szívből szeretett.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése